Urząd Gminy Cekcyn informuje, że otrzymaliśmy dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego dla Osi priorytetowej 4 Region przyjazny środowisku, Działanie 4.2 Gospodarka odpadami, Schemat: Punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych – obszary chronione, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020 w wysokości 1.158.278,00 zł na realizację projektu pn. „Budowa kompleksowego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz  z infrastrukturą i wyposażeniem w miejscowości Cekcyn”. Umowa o dofinansowanie w/w zadania została zawarta w dniu 13.03.2020 r.  

Przedsięwzięcie będzie się składać z następujących elementów:

  • powierzchnie utwardzone o nawierzchni z betonowej kostki brukowej z odpowiednią podbudową, w tym plac, dojazd do PSZOK oraz powierzchnie pod planowane wiaty i obiekty magazynowe,
  • wiata magazynowa stanowiąca miejsce magazynowania odpadów (dostosowane do planowanych do zastosowania kontenerów otwartych);
  • magazyn odpadów niebezpiecznych i ZSEE wraz z wyposażeniem;
  • warsztat – punkt napraw i przygotowania do ponownego użycia wraz z wyposażeniem,
  • zamykany kontener socjalno – bytowy wraz z wyposażeniem,
  • utwardzenie pod ruch pieszy z tablicami edukacyjnymi;
  • infrastruktura towarzysząca i niezbędne instalacje:
  • instalacja elektryczna, w tym system oświetlenia placu oraz zasilanie i oświetlenie obiektów, instalacja fotowoltaiczna o mocy około 3 kW,
  • instalacja monitoringowa,
  • instalacja wodociągowa,
  • instalacja kanalizacyjna,
  • dostawa niezbędnego wyposażenia, w tym rębak do gałęzi, kontenery i pojemniki do magazynowania odpadów,
  • waga samochodowa,
  • ogrodzenie wraz z bramą wjazdową,
  • ścieżka edukacyjna,
  • nasadzenia zieleni izolacyjnej wokół PSZOK.

Ponadto w ramach realizacji w/w zadania planowany jest zakup ciągnika wraz z osprzętem do obsługi PSZOK-u.

Wykonawcą zadania w części dotyczącej zaprojektowania i budowy kompleksowego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą i wyposażeniem w miejscowości Cekcyn jest konsorcjum firm SOLO DUO Sp. z o. o., ul. Wiatrakowa 6, 85 – 115 Bydgoszcz i Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SOLO Tomasz Koczyński, ul. Transportowa 12,89 – 500 Tuchola. Z kolei dostawę ciągnika wraz z osprzętem do obsługi PSZOK – u w ramach realizacji projektu pn. „Budowa kompleksowego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą i wyposażeniem w miejscowości Cekcyn” realizuje firma Raitech Sp. z o. o., ul. Bydgoska 41, 86 – 061 Brzoza.

Całkowita wartość zadania wyniosła 1.332.981,31 zł. Zadanie współfinansowane było ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w wysokości 85 % wartości zadania oraz środków własnych Gminy Cekcyn w wysokości 15 % wartości zadania.

image000000
image000000
IMG_20210805_072341
IMG_20210805_072341
IMG_20210909_072124
IMG_20210909_072124
IMG_20211006_130516
IMG_20211006_130516
IMG_20211006_131739
IMG_20211006_131739
IMG_20211105_080649
IMG_20211105_080649
IMG_20211206_093232
IMG_20211206_093232
IMG_20220110_154221
IMG_20220110_154221
IMG_20220110_154247
IMG_20220110_154247
IMG-20210817-WA0001
IMG-20210817-WA0001

 

 

Wstęp deklaracji

Urząd Gminy w Cekcynie zobowiązuje się zapewnić dostępność strony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony www.cekcyn.pl

 

Dane teleadresowe jednostki:

Nazwa instytucji: Urząd Gminy w Cekcynie
Adres: ulica Szkolna 2
Kod pocztowy: 89-511
Miejscowość: Cekcyn
Telefon: +48523347550
E-mail: gmina @ cekcyn.pl
Adres skrytki Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (E-PUAP): /767v6xypml/SkrytkaESP

Godziny pracy Urzędu Gminy:
Poniedziałek od 7.30 do 15.30
Wtorek od 7.30 do 17.00
Środa od 7.30 do 15.30
Czwartek od 7.30 do 15.30
Piątek od 7.30 do 14.00

 
Data publikacji strony internetowej: 2022-01-24

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-01-24


Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
- filmy nie posiadają napisów dla osób niesłyszących,
- część plików nie jest dostępna cyfrowo,
- brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów.
Wyłączenia:
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
- filmy, które zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Ułatwienia na stronie podmiotowej BIP

Strony internetowe posiadają następujące ułatwienia:

    podwyższony kontrast
    możliwość powiększenia wielkości liter na stronie

 
Data sporządzenia deklaracji

Deklarację sporządzono dnia 2022-01-24

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Osoba do kontaktu w sprawie dostępności: Monika Szczęsna
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon: +48523347550 wew. 55
Procedura wnioskowo-skargowa

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna

Wejście główne do budynku Urzędu Gminy w Cekcynie znajduje się od ulicy Szkolnej 2 w Cekcynie.

W budynku Urzędu Gminy znajdują się również: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cekcynie, Gminny Zespół Oświatowy i Gminna Biblioteka Publiczna, do której wejście znajduje się od strony budynku GOK w Cekcynie.

Budynek Urzędu Gminy w Cekcynie nie jest wyposażony w windy, platformy czy podjazdy i w związku z tym osoby niepełnosprawne poruszające się na wózkach nie mają możliwości wejścia do budynku.

Przy głównych drzwiach wejściowych znajduje się przycisk umożliwiający wezwanie obsługi Urzędu Gminy w Cekcynie w celu udzielenia pomocy osobie niepełnosprawnej.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a, informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych.
W bliskiej odległości od wejścia głównego do budynku znajdują się wyznaczone, bezpłatne dwa miejsca parkingowe dla osoby niepełnosprawnej.
Do budynku Urzędu Gminy w Cekcynie może wejść osoba z psem asystującym oraz z psem przewodnikiem.
W Urzędzie Gminy w Cekcynie nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu oraz on-line.

Jesteś entuzjastą/ką wycieczek rowerowych? Masz ulubione trasy na weekend i urlop? A może do pracy jeździsz rowerem? Jeśli tak - weź udział w konkursie i podziel się z nami swoją ulubioną trasą rowerową!

To już druga edycja konkursu rowerowego organizowanego przez serwis transportowy Clicktrans. Wyniki pierwszej edycji znajdziesz tutaj. Pandemia wielu z nas zachęciła do eksplorowania najbliższej okolicy i poznawania uroków własnego regionu zamiast dalekich krajów. Podziel się ulubioną trasą rowerową odkrytą w regionie - może dzięki Tobie odkryją ją też inni :)

 

NAGRODY

I miejsce: 500 zł

II miejsce: 300 zł

III miejsce: 200 zł

 

JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE

  1. Do udziału zapraszamy mieszkańców woj. kujawsko-pomorskiego.
  2. Stwórz pracę na temat „Twoja ulubiona trasa rowerowa w woj. kujawsko-pomorskim”, dołącz do niej zdjęcia i/lub wideo własnego autorstwa.
  3. Prezentowana przez Ciebie trasa powinna znajdować się w większości w woj. kujawsko-pomorskim. Nie musi być oficjalnie wyznaczonym szlakiem rowerowym - liczymy na odkrycie również mniej znanych zakątków województwa ;)
  4. Prześlij pracę wraz z wypełnionym i odręcznie podpisanym formularzem zgłoszeniowym na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  5. Oceniamy nie samą trasę, ale również atrakcyjność jej przedstawienia.

 

Więcej informacji (w tym regulamin i formularz zgłoszeniowy) znajdziesz na stronie konkursu: https://clicktrans.pl/info/konkurs-rowerowy-kujawsko-pomorskie-2-edycja

 

Na zgłoszenia czekamy do 26 listopada 2021 roku!

Serdecznie zapraszamy!