Klub Seniora „Cisowianie” zorganizował dla seniorów z Gminy Cekcyn na początku września 4-dniową wycieczkę na Warmię i Mazury.

W pierwszym dniu zajechaliśmy do Olsztynka, gdzie zwiedzaliśmy Muzeum Budownictwa Ludowego. Stąd udaliśmy się do Olsztyna, gdzie z przewodnikiem zwiedziliśmy Stare Miasto, Wysoką Bramę, Bazylikę Konkatedralną św. Jakuba Apostoła, Zamek Kapituły Warmińskiej Muzeum Archidiecezji Warmińskiej

OLSZTYN WIDOK Z LOTU PTAKA NA STARE MIASTO

A stąd do Mrągowa nad jezioro Czos. Pod koniec dnia przyjechaliśmy do Ośrodka Wczasowego Ostrów Pieckowski na półwyspie jeziora Wągiel. W drugim dniu rozpoczęliśmy zwiedzanie od Stoczka Klasztornego, a zaraz potem Lidzbark Warmiński z Zamkiem. Wieczorem wróciliśmy do Ośrodka na obiadokolację i ognisko. W trzecim dniu zwiedziliśmy Zamek Ryn, Giżycko – Twierdzę Boyen, Muzeum Mazurskie w Owczarni, Mikołajki i odbyliśmy rejs po jeziorze Śniardwy. W czwartym dniu zwiedzaliśmy Świętą Lipkę – Bazylikę pod wezwaniem Nawiedzenia Najświętszej Marii Panny z koncertem organowym. Kolejnym miejscem był Zamek w Reszlu, Gierłoż- Wilczy Szaniec i powrót do Mrągowa, gdzie po krótkim zwiedzaniu mieliśmy czas wolny na wspólną kawę i lody. Mamy dużo satysfakcji z zaangażowania przewodniczki, przekazała nam dużo informacji o współczesnej Warmii i Mazurach i dawnych dziejach tej części Polski.

Tę udaną wycieczkę odbyliśmy z AnaDa Travels fabryka dobrych podróży z Tucholi.